Wedding planner konsultant ślubny gdańsk
Kompleksowa organizacja wesela przez wedding plannera w Gdańsku obejmuje:
- spotkanie, podczas którego opowiecie nam o Waszym wymarzonym weselu i wypełnicie ankietę, abyśmy lepiej mogli poznać Wasze oczekiwania
- przygotowanie oraz opiekę nad budżetem ślubnym i harmonogramem naszych działań
- znalezienie wymarzonego miejsca ślubu i przyjęcia
- również odpowiedniego miejsca noclegu, potwierdzanie listy gości
- organizację przyjęcia powitalnego
- organizację poprawin
- wyszukanie oraz pomoc w wyborze topowych podwykonawców:
- wynajem namiotów, mebli, dekoracji i stołów
- firma cateringowa i ustalenie menu
- barman, mobilny bar, proseccovan etc.
- atrakcji weselnych
- fotografa / videofilmowanie
- makijażystka i fryzjerka
- słodki stół, tort
- oprawa muzyczna, oświetlenie
- dekoracja, scenografia wesela, którą zajmę się osobiście
- zapewnienie barmana
- transport gości
Pomożemy w przygotowaniu winietek, zaproszeń i prezencików dla gości. Jako konsultanci ślubni zajmiemy się również przygotowaniem scenariusza uroczystości i pełną koordynacją w dniu ślubu.
Cena: od 12 000 pln (w zależności od ilości zamawianych usług)
NA CZYM POLEGA WSPÓŁPRACA Z WEDDING PLANNEREM Z GDAŃSKA
I ILE NAPRAWDĘ TO KOSZTUJE?
W artykule możecie przeczytać rady eksperta — doświadczonego konsultanta ślubnego z wieloletnim stażem pracy.
JAGODA dering Konsultant ślubny Gdańsk — Przykładowe realizacje
Formularz kontaktowy
Siedziba firmy
The Rings Event Planners
ul. Grunwaldzka 4
81-759 Sopot